伟大的发明家-爱迪生

Twins( 蔡卓妍+钟欣潼 )

(Thomas Alva Edison, 1847-1931)

爱迪生一生只上过三个月的小学,他的学问是靠母亲的教导和自修得来的。
爱迪生从小就对很多事物感到好奇,而且喜欢亲自去试验一下,
直到明白了其中的道理为止。长大之后,他就根据自己这方面的兴趣,
一心一意做研究和发明的工作。他在新泽西州建立了一个实验室,
一生共发明了电灯、电报机、留声机、电影机、磁力析矿机、
压碎机等等总计两千余种东西。爱迪生的强烈研究精神,
使他对改进人类的生活方式,作出了重大的贡献。

Sa:小朋友!你地有冇发现世界上有好多伟人都系科学家黎??!

娇:梗系啦!科学家发明好多有用慨o野,改善我地慨生活!梗系伟大啦!

Sa:而以下我地要介绍呢一位科学家爱迪生,仲更加犀利喇!
因为佢总共发明左二千几样呀!

娇:美国发明家爱迪生Thomas Alva Edison,1847年在俄亥俄州出世,
1931年84岁离开我地,佢一生里面,平均每15日就有一样新发明喇!

Sa:爱迪生细个就己经好聪明的喇!仲充满好奇心添!
记得有一次,佢见到草地上有D鸭蛋,于是就谂,既然鸭妈妈都可以孵蛋,
点解佢唔得呢?跟住自己坐上去孵蛋喇!最后梗系坐烂晒D蛋啦!
仲俾爸爸妈妈闹添!不过就証明爱迪生自细就敢于尝试慨性格啦!

娇:另外,佢仲好钟意问问题?!咩都想知,咩都要问点解!搅到学校D都师好烦,
结果要请爱迪生妈妈带佢返屋企!所以爱迪生只系正式系学校读过三个月咋!
而佢慨知识,都系由做老师慨妈妈亲自教导?!

Sa:而由12岁开始,佢就在火车上卖报纸赚钱。虽然系咁,佢一样咁钟意发掘新事物,
仲成日在火车上面做实验添!一D都唔偷懒。

娇:到佢大个之后,就去左纽约开设自己?工程公司,而佢慨发明事业就越黎越顺利喇!

Sa:1876年,爱迪生同一班志同道合的人,成立左实验发明中心,
就系大家所讲慨“发迪生发明工厂”;系呢度,佢创造左好多新发明?!

娇:爱迪生一生最大的发明,梗系电灯啦!而为左推广大家使用电灯,
当时佢又研究出供电系统。1882年,佢系纽约建立第一个发电站,
由那时开始,我地就正式进入电力时代啦!

Sa:小朋友,你依家可以听到我地唱歌,都要多谢爱迪生呀!因为留声机系佢发明?!

娇:仲有呀!我可以拍戏俾你地睇,一样要多得爱迪生!电影摄影机、放映机,
都系出自佢手?!

Sa:爱迪生咁叻,如果我地都有咁聪明就好啦!

娇:其实爱迪生咁多贡献,都唔系单靠天份o野?!仲要勤力呢!
好似佢就成日讲“成功就系百分之一慨天才,加百份之九十九慨努力”!
大家要一齐记住呀!


歌曲:伟大的发明家-爱迪生
演唱:Twins( 蔡卓妍+钟欣潼 )