我的志願

蔡國權( Terence Choi )

作詞:湯正川
作曲:李壽全

我永遠冇出錯,一點不敢懶惰,為志向我永不放過,偉大願望為國家當個愛國總統,我要發奮做妥功課。
數百次嘅考試,考得光輝燦爛,為了要我阿媽惜我,你日後若做富翁,終老會冇擔憂,也會有個靚老婆。
細個細個細個的我總不清楚,通通不知以後結果,細個細個細個的我總不清楚,總統只得一個半個,細個細個細個的我總不清楚,偷偷搶搶的最妥。
世界滿佈烽火,蘇蝦仔好肚餓,是哪個信仰的過錯,志願系滅盡戰爭,解去你我枷鎖,這個世界會更好過。
我要控制風波,翻山不需協助,用我嘅勇氣堅固我,志願就繫在此生揮發意志的火,這個世界會多得我。
細個細個細個的我總不清楚,通通不知以後結果,細個細個細個的我總不清楚,一刀一槍可殺了我,細個細個細個的我總不清楚,我最緊要抹去擔憂,清風兩袖,樂暢我嘅心裡播,教導後代要知一生中最寶貴也要說那真的我。
細個細個細個的我總不清楚,通通不知以後結果,細個細個細個的我總不清楚,不可分清你或我,細個細個細個的我總不清楚,一生光陰好快過,細個細個細個的我總不清楚,通通不知以後結果……


歌曲:我的志願
演唱:蔡國權( Terence Choi )
作詞:湯正川
作曲:李壽全