睇开啲啦

罗文( Roman Tam )

作词:黄霑
作曲:黄霑

睇开啲啦,喂,Never Mind, 睇开啲啦,喂,Never Mind.
脚面跴咗人脚底鞋,系要报仇实在冇解,你跴今朝,我跴听晚,实系两家跴到坏。
虽则可怜对新鞋,无谓伯娘问候咁乖,冤冤相报,报得几次,事后两家都会败。
睇开啲啦,就睇开啲啦,睇得开啲点会坏,睇得开就睇开啲啦,讲多嘥气Never Mind.
好心帮人两份挨谁料过桥就比佢跴,讲声Good-Bye, 咪鬼谷气,第日最多保佢大。
世间周围咁多粮,人地份要埋亦系会嘥,吞得多少我由得佢,食滞佢盏搞到胀坏。
睇开啲啦,就睇开啲啦,谷得多呢盏肺坏。
睇得开就睇开啲啦,讲多嘥气Never Mind.
睇开啲啦,喂,Never Mind, 睇开啲啦,喂,Never Mind.
几多顶爷恶吔王,大晒到头亦系听拉,要风得风,雨想得雨,阎罗也不将账卖。
一生加埋有几年,人瑞到期亦系要拉,睇得开啲,放得开晒,实在你得益会更大。
睇开啲啦,就睇开啲啦,睇得开啲梗冇坏,睇得开就睇开啲啦,讲多嘥气Never Mind.
睇开啲啦,喂,Never Mind, 睇开啲啦,喂,Never Mind. 一于讲句Never Mind, Never Mind.


歌曲:睇开啲啦
演唱:罗文( Roman Tam )
作词:黄霑
作曲:黄霑